top of page

Kto? 

 

 

Nazywam się Monika Rudnicka i jestem właścicielem agencji marketthink. Pracuję z mobilnymi, najlepiej dobranymi do zadania zespołami. W ciągu kilkunastu lat aktywności zawodowej poznałam ekspertów wielu branż, ale co najważniejsze wiem, którzy są z nich będą najlepiej pasować do postawionego wyzwania. Wszystko po to aby szybko i sprawnie dostarczyć oczekiwane rozwiązanie.

 

Dlaczego warto korzystać z  wsparcia marketthink? Bo znamy biznes i firmową rzeczywistość od środka. Bo wiemy jak wyglądają procesy decyzyjne w korporacji i polityka kosztów w start-upie. Ale przede wszystkim dlatego, że szukamy rozwiązań dla Ciebie - Klienta a nie dla naszego portfolio.

 

Kreatywny pragmatyzm: tak można zdefiniować najlepiej rozwiązania i koncepcje, które dostarczamy.

 

Monika Rudnicka - Managing Director

bottom of page